Máte zájem podílet se na rozšiřování správné ergonomie práce v České republice?

Chcete podpořit prodej našich ergonomických produktů a z prodejů získávat provize?

Jste masérka, fyzioterapeut, lékař, či nadšenec do ergonomie práce?

Vydělávejte s námi!

Jak to funguje?

Napište nám na spoluprace@ergio.cz, že máte zájem o propagaci našeho portálu a ergonomických produktů a přidejte krátkou informaci o vás. My vám zpět zašleme propagační letáček s vygenerovaným slevovým kupónem, kterým budeme schopni identifikovat, že zákazník u nás nakoupil díky vám! Propagační leták s kódem si pak můžete vytisknout a rozdávat svým klientům a známým, nebo nic tisknout nemusíte a stačí jim jen sdělovat unikátní slevový kód.

Jak velkou provizi z přivedeného zákazníka dostanu?

Provize z každé objednávky, kde byl použit váš unikátní slevový kupón, činí 150 Kč! Nakoupí-li u nás tedy např. 10 zákazníků, kteří v objednávce zadají váš unikátní slevový kupón, vy získáváte provizi 1500 Kč! Nebo provede-li u nás jeden zákazník deset unikátních objednávek a použije při každé z nich váš slevový kód, opět získáváte provizi 1500 Kč.

Jaká je hodnota slevového kupónu, který budu rozdávat?

Každý zákazník, který při objednávce zadá váš unikátní slevový kód, získá slevu 200 Kč na celý nákup. Hodnota objednávky musí být min. 200 Kč, aby bylo možné kupón uplatnit.

Jak má člověk, kterému jsem sdělil/a slevový kód, tuto slevu uplatnit?

Jakmile se osoba, která na náš web přišla díky vám, rozhodne nakoupit nějaký produkt, stačí aby v objednávkovém procesu (košíku) zadala unikátní slevový kód a dokončila objednávku. Z ceny mu bude ihned odečtena výše slevy (200 Kč).

Jakým způsobem budu o připsání provize informován/a?

Jakmile přijmeme objednávku, ve které byl zadán váš unikátní slevový kód, pošleme vám email s upozorněním, že došlo k nákupu. Provizi vám však přičteme až 15 poté, co byla zásilka zákazníkovi doručena. Je to z toho důvodu, že zákazníci mají právo na bezdůvodné vrácení zboží do 14 dní od jeho zakoupení (doručení). Pokud dojde k vrácení zboží zákazníkem, nebo stornování objednávky z nějakého jiného důvodu, provizi vám bohužel nemůžeme připsat. O této skutečnosti vás budeme informovat.

Kdy mi budou provize vypláceny?

Zúčtovací období je jeden kalendářní měsíc. Pokud máte v daném kalendářním měsíci minimálně jednu potvrzenou provizi, budou vám provize vyplaceny převodem na váš bankovní účet. Za potvrzenou provizi se považuje objednávka od zákazníka, která mu byla doručena a od doručení již uběhlo min. 15 dní (zákazník už nemůže zboží vrátit bez udání důvodu).

Jakým způsobem mi budou provize vypláceny?

Momentálně proplácíme provize pouze na základě vámi vystavené faktury. Pokud chcete být našim partnerem je proto potřeba, abyste byl/a podnikající fyzickou osobou, nebo právnickou osobou s možností vystavování faktur. Na konci zúčtovací období (poslední pracovní den v měsíci) vám tedy zašleme výši provize, která vám má být za daný kalendářní měsíc z naší strany proplacena, vy nám vystavíte na tuto částku fakturu a pošlete nám ji k jejímu proplacení. Splatnost faktury uvádějte 7 dní od jejího vystavení. Jste-li plátcem DPH, k výši provize ještě přičtěte hodnotu DPH (jsme plátci DPH).

Jak vám mohu věřit, že mě budete opravdu informovat o všech provedených objednávkách?

Není v našem zájmu kohokoliv jakýmkoliv způsobem podvádět. Zakládáme si na perfektní komunikaci jak s našimi zákazníky, tak s partnery a dobré pověsti. Koneckonců si u daného člověka vždy můžete zjistit, zda objednávku dokončil a produkt obdržel :)

Na spolupráci se těší

Ergio tým
(kontakt) 



V případě zájmu o spolupráci nám pošlete na e-mail spoluprace@ergio.cz následující informace:

  1. čím se zabýváte (masér/ka, fyzioterapeut, zájemce o afilliate spolupráci apod.)
  2. vaše kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefon)